Hvad behandles?

Rygklinik Sjælland har høj faglighed inden for rygbehandling og behandler forskellige problematikker og symptomer relateret til ryggen, nakken og bækken.

• Rygklinik Sjælland behandler forskellige problematikker og symptomer relateret til ryg og nakke.
  • Udover det  smerteproblem, du kommer med, er det også målet at finde og behandle årsagen til din smerte.
  • Da smerteproblemer opleves forskelligt fra person til person, tilpasses hvert forløb til den enkelte patient og deres specifikke problematik.

Her finder alle de  problematikker som behandles.

✅Rygsmerter, lændehold eventuelt med nervesmerter i baglåret grundet iskias (piriformissyndrom).

✅ Hoftesmerter og bækkenløsning eventuelt i forbindelse med graviditet.

✅ Forstuvede / nedsat bevægelighed i ribben med eventuelle vejrtrækningsproblemer.

✅ Problemer med andre led i bevægeapparatet som følge af akutte skader eller slid.

✅ Traumatiske piskesmældsskade (whiplash) med piskesmældssymptomer.

✅ Nakkesmerter med nedsat bevægelighed i nakkeleddene.

✅ Hovedpiner / migræner og svimmelhed.

✅ Skulder-, albue- og nervesmerter i arme og hænder.

✅ Fodsmerter samt forfodsfald / nedsunken forfod.

Har du smerter?

Hvis du vil slippe af med dine smerter og forbedre din livskvalitet, book en tid online eller ringe til Rygklinik Sjælland og få en ryg- nakke behandling.

Roskildevej 18 A st. rum 4 , 3600 Frederikssund
CVR. 28070950 - Danske Bank: 4386-10076943