Om Muskuloskeletal Smertebehandling​

Muskuloskeletal Smertebehandlingen  bygger på velafprøvede behandlingskoncepter indenfor klassisk osteopati, muskuloskeletal medicin og almen fysioterapi.

Ledmobilisering af lænden

Hvad er Muskuloskeletal Smertebehandling?

Muskuloskeletal Smertebehandling som behandling oplever du ikke “high-velocity thrust manipulationer” (knæklyde).som hos andre behandlere.  Du vil under hele behandlingen have fuld kontrol og styring og føle dig tryg og afslappet.

Muskuloskeletal Smertebehandlingen, oplever du som blid og nænsomt ved at stabilisere og normalisere det lokale område med dysfunktionen.

Gennem min behandlererfaring og med anvendelsen af MSB til behandling af problemer i bevægeapparatet, er det mit klare mål, at give din krop et bedre udgangspunkt, hvorfra den selv restituerer og hele

Video om Muskuloskeletal Smertebehandling

Hvornår mærker du en bedring?

Der kan gå op til 48 timer før du føler en bedring, fordi der kan eventuelt være en hævelse eller irritation, i det område, hvor der behandles. De fleste oplever en stor lindring umiddelbart efter første behandling. Ved akutte problemer må du regne med 3 – 4 behandlinger. Har du kroniske tilstande, er det flere behandlinger fordelt over en længere tidsperiode. Et tilbagevendende problem kræver tit , at blive behandlet én gang.

Behandlingens effekt vil altid blive revurderet fra gang til gang, og udebliver effekten, vil vi sammen vurdere andre tiltag, der vil være bedst for dig.  Jeg kan også supplere med øvelser, som du selv kan gøre derhjemme, der kan være med til at afhjælpe dine gener i dit bevægeapparatet.

Ledmobilisering af nakken
Ny Østergade 5A, 1. sal (rum 7) 3600 Frederikssund